Supermarktspecialist

specialistlogo.png
Afbeelding
Unknown.jpeg

Emté 3.0

Geplaatst op 3 september 2016 om 13:05 door Pascalle van Engelen

624 keer gelezen

HAARLEM - Dekamarkt-directeur Onno de groot werkt al zo'n anderhalf jaar bij Emté. Hij zit boven op de ontwikkelingen van 3.0, de nieuwe formule die voor meer omzet zou kunnen zorgen.

Nieuwe uitdaging
In 2014 is hij vertrokken bij Dekamarkt, opzoek naar een nieuwe uitdaging. Deze heeft hij gevonden bij Emté waar hij zich helemaal thuis voelt. Als lid van het team dat Dekamarkt World of Food ontwikkelde was hij de perfecte man om de 3.0 formule op te zetten. Bij beide formules staat beleving en inspiratie voorop.


Meer van alles
Dit voorjaar is het assortiment van 3.0-winkels verder uitgebreid met Sligro-producten en deze worden ook duidelijker gepresenteerd. Er zijn bijvoorbeeld meer buitenlandse kazen, meer soorten pizza's, verse salades gericht op de seizoenen en in sommige vestigingen zijn er zelfs belegde stokbroodjes. Het aanbod wordt afgestemd op de vraag en plaats.

Prestatie boven verwachting
Over het algemeen is De Groot heel tevreden over hoe het gaat met 3.0. Er worden alleen enkele producten iets aangescherpt. De winkels presenteren goed en zelfs boven verwachting. Met behulp van de 3.0 hoopt Emté betere omzetresultaten te gaan halen de komende jaren. Volgens De Groot hebben ze nu al iets moois neergezet.

Reageren